Facebook

Kahve kokulu resimler

15 Mayıs 2012 Salı

Share this history on :
Kırcaali KRIG resim galerisinde Kırcaalili ressam Petya Zengin’in granül kahve ile çizdiği 30’a yakın tablosundan oluşan sergisi açıldı.  Genç ressam Petya, annesi Bilyana Atanasova’nın 50. yıldönümüne adamış olduğu sergisinde kadını çeşitli ruh halinde tuvallerine yansıtıyor.

KAHVEYLE RESİM YAPMAK ZOR DEĞİL

“İlk defa kahve ile resim yapıyorum. Bu şekilde çok kolay resim yapılıyor. Kızım beni uyutmamaya başladığından beri geceleri masamda daima kahve bulundururum. Bir gece kahve ile resim yapmayı denedim, hoşuma gitti, çalışmalarıma devam ettim ve böylece bu sergi doğdu” diyen Petya, İzmirli iş adamı Ferhat Zengin’le evili.

FERHAT ZENGİN: EŞİMİ RESİM KONUSUNDA DESTEKLİYORUM

 “Petya resim işini severek yapıyor, o yüzden de başarılı oluyor. Eşimi mutlu görmek beni de mutlu ediyor” diyen Zengin, Bulgaristan’da ilk önce tekstil işi yaptığını, daha sonra Kırcaali’de Rusalka Restoranını, şimdi de başkent Sofya’da Bosfor Restoranını işlettiğini söyledi. .

Resmiye MÜMÜN I Kırcaali Haber